wtorek, 4 czerwca 2013

61. Ciągle pada.


owsiany wypiek z daktellą i morelą; bananowo-morelowe smoothie

Dziękuję http://gotuj-z-marta.blogspot.com/  za nominację do Liebster Award. ;)

Odpowiadam na otrzymane pytania:

1. Dlaczego zdecydowałaś się na założenie bloga? 
Łatwiej mi jest odkopać jakieś stare, dobre śniadaniowe przepisy godne powtórki, prowadząc tego typu blog. 
2. Twój ulubiony motyw kulinarny w filmie to?
Nie przychodzi mi do głowy w tej chwili...Nie pamiętam żebym wiele filmów o takiej tematyce oglądała. Hmm..
3.  Czego nie lubisz robić w kuchni?

Zmywać naczyń.;
4. Kuchnia, z której najwięcej czerpiesz i dlaczego?

Myślę, że po trochu z każdej. Jednak najbliższa jest mi japońska z zamiłowania do jej...naturalności.
5. Czy kupując produkty żywnościowe zwracasz uwagę na ich skład?

Oczywiście.  Zależy mi na jakości produktów, które kupuję. Nie lubię też oszczędzać na jedzeniu.

Wolę kupić lepszy, ekologiczny produkt , niż ten ze zwykłego sklepu napchany chemią.
6. Najczęściej słuchana przez Ciebie muzyka to?
r&b,kpop, rap....tak na prawdę to słucham wszystkiego co mi w ucho wpadnie.
7. Jaką książkę kulinarną mogłabyś polecić?

Nie polecę, bo nie używam ;)
8. Twoje ulubiony deser to?

Lody...i różne wymyślne kawy z kawiarni, nie oprę się też domowemu ciachu, mrożonym jogurtom, deserowej czekoladzie o różnych smakach...

I...bubble tea! Chociaż nie wiem czy zalicza się do deserów.
9. Gdybyś wygrała milion złotych, co byś z nim zrobiła?
Kupiłabym dom z ogrodem pod Warszawą, pojechałabym też na wymarzony koncert, kupiłabym drugiego psa....A reszty nie zdradzam ;)
10. Jaki jest Twój ulubiony smak?

Oj...jest ich tyle , że trudno wybrać jeden. 

Słooodki. Lubię wanilię...Ale także te korzenne smaki, te zimowe.
11. Czy jest w kuchni danie, które Cię obrzydza?
Jestem wegetarianką, więc odpowiedź się nasówa...No ale do mięsożerców nic nie mam ^-^  

Moje pytania i tagowanie pojawi się później (zabiegany człowiek ze mnie dzisiaj, uf..)

3 komentarze: